Aplikacja mobilna dla handlowców

APLIKACJA MOBILNA DLA HANDLOWCÓW

Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. APLIKACJA MOBILNA DLA HANDLOWCÓW. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. SYSTEM RMA. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu – system RMA.
Edycja raportu jest elementem zarządzanie pracą handlowców poprzez wpisanie uzupełniających informacji dotyczących raportu, dane te pozwalają sortować i filtrować raportów zapisanych w bazie danych programu CRM. Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej.