Polecenie Priorytet umożliwia nam zmianę nadanego priorytetu w dokumencie bez konieczności jego modyfikacji.
Aby dokonać zmiany priorytetu należy zaznaczyć odpowiedni dokument, uruchomić polecenie Priorytet – pojawi nam się nowe okno:
W pierwszym oknie z listy rozwijanej możemy wybrać rodzaj priorytetu. Do wyboru mamy:
- wysoki,
- normalny,
- niski.
W polu Magazynier możemy wybrać z listy rozwijanej pracownika odpowiedzialnego za realizacje dokumentu, w ostatnim oknie wpisujemy termin realizacji dokumentu.
Dowód dostawy w Excelu dla przyjęcia i dostawy palet oraz kwitów paletowych może być pomocny przy śledzeniu i zarządzaniu procesem przyjmowania i dostarczania palet. Ta notatka zawiera informacje takie jak nazwa odbiorcy, rodzaj palety, waga palety, data przyjęcia i dostawy oraz imię i nazwisko kierowcy.
Dowód dostawy to dokument, który służy do śledzenia przyjęcia i dostawy palet oraz kwitów paletowych. Ten dokument służy do zapewnienia, że wszystkie palety i paragony są rozliczane i dostarczane do właściwych lokalizacji. Poniższy szablon dowodu dostawy może służyć do śledzenia tych informacji.
- Dopisz nowe awizo
- Edycja dokumentu awiza
- Import zlecenia z pliku Excel
- Kreator zatwierdzania zleceń
- Notatki
- Podgląd dokumentu
- Priorytet
- Wydruk dokumentu
- Awiza dostaw oczekujące
Oprogramowanie magazyn palet
- Priorytet
Polecenie Priorytet umożliwia nam zmianę nadanego priorytetu w dokumencie bez konieczności jego modyfikacji. Aby dokonać zmiany priorytetu należy zaznaczyć odpowiedni dokument, uruchomić polecenie Priorytet – pojawi nam się nowe okno: W pierwszym oknie z... - Wydruk dokumentu
Wydruk dokumentu awizo dostawy wykonywany jest przez użycie polecenia z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. Jeśli chodzi o dostawę i przyjęcie palet... - Awizo dostawy
Awizo dostawy jest podstawowym dokumentem WMS, bez którego nie można wystawić dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ.Warunkiem koniecznym zapisania dokumentu ZPZ jest wybranie kontrahenta oraz pozycji asortymentowych przypisanych do kontrahenta. Dokument ZPZ automatycznie jest usuwany z rejestru... - Kreator zatwierdzania zleceń
Kreator zatwierdzania zleceń służy do hurtowego zatwierdzania zleceń ZWZ w buforze. Po uruchomieniu opcji menu pojawi się lista zleceń ZWZ zapisanych do bufora (status SZARY). Opcja zaznacz wszystkie umożliwia zaznaczenie wszystkich zleceń i ich zatwierdzenie.... - Operacje magazynowe
Dopisanie operacji magazynowych skojarzonych z dokumentem, które będą miały wpływ na rozliczenie kosztów usług magazynowych. Dopisanie operacji magazynowych wymaga użycia przycisku OPERACJE MAGAZYNOWE. Po uruchomieniu funkcji pojawi się okno wprowadzania danych. W polu RODZAJ USŁUGI...