Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje: dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika, usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu oraz funkcji.
Aplikacja StudioSystem.net umożliwia zdefiniowanie dostępu do wybranych widoków, transakcji, pozycji menu oraz SubMenu dla każdego użytkownika systemu z osobna. Wprowadzone rozwiązanie pozwala bazować na ustawieniu jednej grupy użytkowników (jednego wspólnego menu) dla wielu użytkowników systemu wprowadzając ograniczenia dla wybranych użytkowników.
Dostęp do konfiguracji praw dostępu ma tylko i wyłącznie administrator systemu lub SuperVisor.
Menu ADMINIDTRATOR / UŻYTKOWNICY daje dostęp nie tylko do definiowania nowych użytkowników systemu, lecz także do ustawiania ich praw dostępu do menu, submenu, widoków oraz transakcji .
Użytkownicy programu
Dopisanie użytkownika
Dzienniki użytkownika
Nadawanie uprawnień użytkownikowi
Ulubione transakcje
Oprogramowanie magazyn palet
- Pozycje MENU
Programy działające na platformie StudioSystem budują dynamicznie na podstawie konfiguracji menu dla poszczególnych grup użytkowników. Konfiguracja pozycji menu pozwala na podstawową definicje z jakich transakcji (elementów systemu) może użytkownik danej grupy korzystać. Nowy / Edycja... - Statyczne SubMenu
Dopisanie nowej pozycji SubMenu lub edycja Wybranie polecenia NOWY lub EDYCJA powoduje wyświetlenie formularza. Przykład zastosowania Kontrahenci to ogólne pojęcie w programie StudioSystem, gromadzone są tu dane dotyczące zarówno dostawców, odbiorców, pracowników i dowolnych innych... - Nadawanie uprawnień użytkownikowi
Każdy użytkownik oprogramowania może mieć ustalany szczegółowy zakres dostępu do poszczególnych elementów systemu, transakcji, menu itp. Uprawnienia do MENU wg roli Funkcja umożliwia zdefiniowanie uprawnień wybranego użytkownika do poszczególnych pozycji menu. Po uruchomieniu funkcji pojawi... - Konfiguracja informacji
Menu konfiguracja informacji pozwala na zdefiniowanie zestawień i raportów oraz ustawienie dostępu dla zdefiniowanych użytkowników systemu. Ponadto z tego poziomu definiować możemy ustawienia dla podglądu szczegółów informacji np. podgląd kartotek, dokumentów wraz z definicjami zakładek... - Ulubione transakcje
Administrator systemu może zdefiniować menu ULUBIONE dla wybranego użytkownika systemu. Po uruchomieniu funkcji pojawi się lista zdefiniowanych już pozycji menu ULUBIONE. Nową pozycję menu można dodać dzięki funkcji DODAJ. Po uruchomieniu funkcji zostanie wyświetlona formatka...