Jedną z funkcjonalności dostępnych w ramach definicji informacji jest konfiguracja zakładek jakie są wyświetlane w transakcjach wyświetlania szczegółów kartotek czy dokumentów.
Transakcja x_tab.aspx pozwala na wyświetlanie informacji w zdefiniowanych przez administratora zakładkach. Konfigurując program możemy wybrać ile, w jakiej kolejności będą wyświetlane zakładki oraz jakie transakcje szczegółowe będą zawierały i wyświetlały.
KONFIGURACJA ZAKŁADEK
Listę zakładek definiuje się z poziomu modułu Administrator / Konfiguracja. W sekcji informacje znajduje się pozycja menu
przykładowo chcemy mieć wyświetlaną transakcję składającą się z 5 zakładek na potrzeby informacji dla kartoteki dostawcy. Tworzymy więc 5 zapisów i grupujemy je pod wspólną nazwą grupy np. TAB_PAL_DOS
Grupa | Kolejność | Nazwa | Tekst | Transakcja do uruchomienia |
TAB_PAL_DOS | 10 | TAB1 | Podgląd kartoteki | role_sys/x_details.aspx |
TAB_PAL_DOS | 20 | POZ | Historia | role_sys/x_grid.aspx |
TAB_PAL_DOS | 40 | UWA | Uwagi | role_sys/x_uwagi.aspx |
TAB_PAL_DOS | 50 | ZAL | Załączniki | role_sys/x_zalacznik.aspx |
TAB_PAL_DOS | 70 | MAPS | Mapa | role_sys/x_mapa.aspx |
Kolejność oznacza w jakiej kolejności zakładki będą wyświetlane od lewej strony, nazwa to unikalny identyfikator zakładki w ramach grupy. Tekst to informacja wyświetlana jako tytuł zakładki dla użytkownika. Transakcja do uruchomienia to wskazanie jaka transakcja ma być uruchomiona w danej zakładce.
URUCHAMIANIE
Transakcję x_tab.aspx można uruchamiać zarówno jako pełne okno niezależne (np. z poziomu menu ULUBIONE) jak i w oknie DialogBox z poziomu transakcji x_grid.aspx
W celu uruchomienia transakcji z zakładkami z poziomu rejestru kartotek towarowych dodajemy przycisk
Jako parametry transakcji należy przekazać:
- GRUPA – nazwa grupy zakładek jakie chcemy wykorzystać
- REFNO – numer referencyjny jaki ma być przekazywany do transakcji w zakładkach.
np. grupa=TAB_PAL_DOS&refno=
który w rejestrze widoczny jest
w efekcie otwarte zostaje okno DialogBox zawierające transakcję x_tab.aspx, która zawiera 5 zakładek.
Zmieniając konfigurację, możemy przygotować dowolne podglądy dla kartotek czy dokumentów.
Oprogramowanie magazyn palet
- x_tab
Transakcja x_tab pozwala na wyświetlanie informacji w zdefiniowanych przez administratora zakładkach. Konfigurując program możemy wybrać ile, w jakiej kolejności będą wyświetlane zakładki oraz jakie transakcje szczegółowe będą zawierały i wyświetlały. [nggallery id=4] ... - Pozycje MENU
Programy działające na platformie StudioSystem budują dynamicznie na podstawie konfiguracji menu dla poszczególnych grup użytkowników. Konfiguracja pozycji menu pozwala na podstawową definicje z jakich transakcji (elementów systemu) może użytkownik danej grupy korzystać. Nowy / Edycja... - Konfiguracja informacji
Menu konfiguracja informacji pozwala na zdefiniowanie zestawień i raportów oraz ustawienie dostępu dla zdefiniowanych użytkowników systemu. Ponadto z tego poziomu definiować możemy ustawienia dla podglądu szczegółów informacji np. podgląd kartotek, dokumentów wraz z definicjami zakładek... - Zestawienia
Po uruchomieniu menu pojawi się lista zestawień zdefiniowanych w systemie. Nowy Funkcja NOWY umożliwia dopisanie nowego zestawienia. W pierwszym polu należy wybrać z listy rozwijanej rolę dla której dopisywane jest zestawienie. W polu GRUPA należy wskazać... - Statyczne SubMenu
Dopisanie nowej pozycji SubMenu lub edycja Wybranie polecenia NOWY lub EDYCJA powoduje wyświetlenie formularza. Przykład zastosowania Kontrahenci to ogólne pojęcie w programie StudioSystem, gromadzone są tu dane dotyczące zarówno dostawców, odbiorców, pracowników i dowolnych innych...